Klachten melden

We steven bij Winkel van Sinkel-online altijd naar 100% klanttevredenheid.
Dit betreft natuurlijk onze producten maar net zo goed hoe jij onze verdere service ervaart.

Zo hanteren wij ook een heldere algemene voorwaarden en een helder leverings-en retour beleid. Uiteraard kan het gebeuren dat een artikel anders blijkt te zijn dan je verwacht.
Of je bent niet 100% tevreden over onze service of diensten in het algemeen? Je kunt je klachten altijd bij ons melden. Ook op dat moment zijn we er voor jou!

We zijn op de ondergenoemde manieren altijd voor jou bereikbaar:

1. Per email:
klantenservice @winkelvansinkel.nl ( 24 uur per dag)

2. Per telefoon:
0031-765323136 (lokaal tarief; maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 19.00 en zaterdag van 09.00 tot 17.00)

3. Via onze Whats App dienst:
0031-681580247 (24 uur per dag)

Wanneer je bij ons een klacht meldt krijg je altijd binnen 2-3 werkdagen een melding dat we je klacht hebben ontvangen. Je ontvangt altijd binnen 14 dagen inhoudelijk antwoord op je vraag.

Natuurlijk gaan we er gewoon vanuit dat jij na aankoop zeer tevreden bent met jouw product en onze diensten want dat is waar wij naar streven. Dus voor nu wensen we je alle plezier met winkelen op Winkel van Sinkel-online.
Geniet ervan en geniet van het goede leven!!

PS:

 

  • "Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 
  • "Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)".